Παραξενεύτηκαν πολλοί από τον χώρο της πολιτικής με τις δηλώσεις του Τούρκου στρατηγού περί καταπιέσεως των Μουσουλμάνων (αυτός τους αποκαλεί Τούρκους), της Ρόδου και τις δηλώσεις του Πρωθυπουργού της Τουρκίας για τα Σκόπια, ο οποίος κατηγορεί τους Έλληνες, επειδή ζητούν από τα Σκόπια ν’ αλλάξουν το όνομα προσφέροντας αντάλλαγμα την είσοδο στο ΝΑΤΟ. Βέβαια σαν Ελληνική απάντηση στις προκλήσεις λέγεται ότι το Υπουργείο Εξωτερικών μας, έκαμε αυστηρό διάβημα προς την Άγκυρα.
Αυτό το σενάριο παρακολουθούν εδώ και τριάντα (30) χρόνια, χωρίς να υπάρχει έστω και ένα βήμα πολιτικής επιτυχίας στον τομέα των σχέσεων με τη Τουρκία. Οι ζεμπεκιές και τα κουμπαριά, είναι για εσωτερική κατανάλωση, όπως και κάποιες καλλιτεχνικές προσεγγίσεις και λυκοφιλίες, δυστυχώς το τεράστιο θέμα που αντιμετωπίζει το Ελληνικό Έθνος με τη γείτονα παραμένει ανοικτό και σιγοβράζει επικίνδυνα.
Είμεθα βέβαιοι ότι στο θέμα της καλής γειτονίας δεν περιμένουμε τίποτε δια τον απλούστατο λόγο, επειδή η παιδεία της Τουρκίας και το εσωτερικό κατεστημένο στηρίζεται στη δολιότητα και στη μεταβίβαση των δεινών της, στην Ελλάδα και στους Έλληνες.
Η παιδεία της γείτονος Τουρκίας και η εσωτερική προπαγάνδα, στηρίζεται σε τέσσερις βασικούς πλασματικούς ιστορικούς πυλώνες, όπως:
Πρώτον: Η Ελλάδα και άλλα Βαλκανικά Κράτη, εδημιουργήθησαν επάνω σε εδάφη της Οθωμανικής αυτοκρατορίας και ότι οι σημερινοί Έλληνες δεν έχουν καμιά σχέση με τους αρχαίους Έλληνες, οι οποίοι εξαφανίσθησαν ως φυλή
Δεύτερον: Η όλη παιδεία των, επιδιώκει να πείσει τον τουρκικό λαό ότι είναι γηγενείς και αυτόχθονες στην χώρα των
Τρίτον: Ο τουρκικός πολιτισμός είναι ο αρχαιότερος πολιτισμός στη περιοχή μαζί με τον Χιττιτικό της Μεσοποταμίας και ότι ο αρχαίος Ελληνικός Πολιτισμός είναι παρακλάδι του Αιγιακού πολιτισμού, ο οποίος με τη σειρά του είναι μέρος του Τουρκικού πολιτισμού
Τέταρτον: Η Τουρκία είναι εγκλωβισμένη, με τις μονομερείς διεκδικήσεις στο Αιγαίο κλπ, στο εσωτερικό κατεστημένο της και δεν μπορεί να προχωρήσει σε ουσιαστικά Βήματα καλής γειτονίας. Και! Απ’ ότι αντιλαμβανόμεθα, τελικά παρά τη θερμή Υποστήριξη της Ελλάδος στην Ευρωπαϊκή προοπτική της Τουρκίας και αυτή η προσέγγιση της Ελλάδος δε στάθηκε ικανή να επηρεάσει την ουσία του προβλήματος στις διμερείς σχέσεις Ελλάδος – ΤουρκίαςΤώρα μετά από τα παραπάνω τι να περιμένουμε, και! Μετά από τη γνωστή πλέον της Ελληνικής Ιστορίας, έργο αποκλειστικό της νεοπροοδευτικής νομενκλατούρας έτσι ώστε στοιχεία της Ιστορίας μας ν’ αμφισβητούνται με κείμενα Ελλήνων «Ιστορικών».
Η εικόνα και η συμπεριφορά της Τουρκίας, εκτιμάται ότι θ’ αλλάξει ριζικά έναντι της Ελλάδος, προς το χειρότερο μετά την είσοδο της στην Ευρωπαϊκή Ένωση και την επίλυση του Κουρδικού προβλήματος. Ενδεχομένως, όχι μόνο θα μπει, στην Ευρωπαϊκή Ένωση, αλλά η είσοδος της θα γίνει με τους δικούς της όρους και όχι της Ε.Ε.
Τότε όμως, θα είναι πολύ αργά πλέον για την υπεράσπιση των ιερών και οσίων της χώρας με τη πολιτική που επικρατεί στην Ελλάδα της ασυνεννοησίας, της αναξιοκρατίας και της αρπαχτής, με τη διάλυση του ιστού του Κράτους, με τη μετάπτωση της Δημοκρατίας σε οχλοκρατία, με την ανυπαρξία σχεδόν εθνικής παιδείας, με τη καθημερινή καταστρατήγηση των Νόμων με την αμφισβήτηση της δικαιοσύνης μας και τόσα άλλα που ταλανίζουν τη χώρα μας.
« Οι Δημοκρατίες που διατηρήθηκαν είχαν πάντοτε δυο κύρια βάθρα, τη δικαιοσύνη και τα όπλα, για να μπορεί να διαπαιδαγωγήσει σωστά το λαό και για να μπορεί να υπερασπιστεί την ελευθερία, την ακεραιότητα της πατρίδος και τους θεσμούς της από τους εχθρούς(ΜΑΚΙΑΒΕΛΙ).
Αυτό το σενάριο παρακολουθούν εδώ και τριάντα (30) χρόνια, χωρίς να υπάρχει έστω και ένα βήμα πολιτικής επιτυχίας στον τομέα των σχέσεων με τη Τουρκία. Οι ζεμπεκιές και τα κουμπαριά, είναι για εσωτερική κατανάλωση, όπως και κάποιες καλλιτεχνικές προσεγγίσεις και λυκοφιλίες, δυστυχώς το τεράστιο θέμα που αντιμετωπίζει το Ελληνικό Έθνος με τη γείτονα παραμένει ανοικτό και σιγοβράζει επικίνδυνα.
Είμεθα βέβαιοι ότι στο θέμα της καλής γειτονίας δεν περιμένουμε τίποτε δια τον απλούστατο λόγο, επειδή η παιδεία της Τουρκίας και το εσωτερικό κατεστημένο στηρίζεται στη δολιότητα και στη μεταβίβαση των δεινών της, στην Ελλάδα και στους Έλληνες.
Η παιδεία της γείτονος Τουρκίας και η εσωτερική προπαγάνδα, στηρίζεται σε τέσσερις βασικούς πλασματικούς ιστορικούς πυλώνες, όπως:
Πρώτον: Η Ελλάδα και άλλα Βαλκανικά Κράτη, εδημιουργήθησαν επάνω σε εδάφη της Οθωμανικής αυτοκρατορίας και ότι οι σημερινοί Έλληνες δεν έχουν καμιά σχέση με τους αρχαίους Έλληνες, οι οποίοι εξαφανίσθησαν ως φυλή
Δεύτερον: Η όλη παιδεία των, επιδιώκει να πείσει τον τουρκικό λαό ότι είναι γηγενείς και αυτόχθονες στην χώρα των
Τρίτον: Ο τουρκικός πολιτισμός είναι ο αρχαιότερος πολιτισμός στη περιοχή μαζί με τον Χιττιτικό της Μεσοποταμίας και ότι ο αρχαίος Ελληνικός Πολιτισμός είναι παρακλάδι του Αιγιακού πολιτισμού, ο οποίος με τη σειρά του είναι μέρος του Τουρκικού πολιτισμού
Τέταρτον: Η Τουρκία είναι εγκλωβισμένη, με τις μονομερείς διεκδικήσεις στο Αιγαίο κλπ, στο εσωτερικό κατεστημένο της και δεν μπορεί να προχωρήσει σε ουσιαστικά Βήματα καλής γειτονίας. Και! Απ’ ότι αντιλαμβανόμεθα, τελικά παρά τη θερμή Υποστήριξη της Ελλάδος στην Ευρωπαϊκή προοπτική της Τουρκίας και αυτή η προσέγγιση της Ελλάδος δε στάθηκε ικανή να επηρεάσει την ουσία του προβλήματος στις διμερείς σχέσεις Ελλάδος – ΤουρκίαςΤώρα μετά από τα παραπάνω τι να περιμένουμε, και! Μετά από τη γνωστή πλέον της Ελληνικής Ιστορίας, έργο αποκλειστικό της νεοπροοδευτικής νομενκλατούρας έτσι ώστε στοιχεία της Ιστορίας μας ν’ αμφισβητούνται με κείμενα Ελλήνων «Ιστορικών».
Η εικόνα και η συμπεριφορά της Τουρκίας, εκτιμάται ότι θ’ αλλάξει ριζικά έναντι της Ελλάδος, προς το χειρότερο μετά την είσοδο της στην Ευρωπαϊκή Ένωση και την επίλυση του Κουρδικού προβλήματος. Ενδεχομένως, όχι μόνο θα μπει, στην Ευρωπαϊκή Ένωση, αλλά η είσοδος της θα γίνει με τους δικούς της όρους και όχι της Ε.Ε.
Τότε όμως, θα είναι πολύ αργά πλέον για την υπεράσπιση των ιερών και οσίων της χώρας με τη πολιτική που επικρατεί στην Ελλάδα της ασυνεννοησίας, της αναξιοκρατίας και της αρπαχτής, με τη διάλυση του ιστού του Κράτους, με τη μετάπτωση της Δημοκρατίας σε οχλοκρατία, με την ανυπαρξία σχεδόν εθνικής παιδείας, με τη καθημερινή καταστρατήγηση των Νόμων με την αμφισβήτηση της δικαιοσύνης μας και τόσα άλλα που ταλανίζουν τη χώρα μας.
« Οι Δημοκρατίες που διατηρήθηκαν είχαν πάντοτε δυο κύρια βάθρα, τη δικαιοσύνη και τα όπλα, για να μπορεί να διαπαιδαγωγήσει σωστά το λαό και για να μπορεί να υπερασπιστεί την ελευθερία, την ακεραιότητα της πατρίδος και τους θεσμούς της από τους εχθρούς(ΜΑΚΙΑΒΕΛΙ).
πηγή:απο την εφημερίδα « ΕΘΝΙΚΗ ΗΧΩ»
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου