Τρίτη, 22 Ιανουαρίου 2008

Καταγγελία από αναγνώστρια του Ιστολογίου,

Καταγγελία από αναγνώστρια του Ιστολογίου.

''Σας ενημερώνω όταν είστε σε εστιατόρια καφετερίες κλπ να μην αφήνετε τα κινητά σας πάνω στο τραπέζι. Εχθές στο Αιολίς δίπλα μας, μου έκλεψε μέσα απ΄τα χέρια μου το κινητό περαστικός που όρμισε πάνω στο τραπέζι που καθόμουν και πριν προλάβω να αντιδράσω έφυγε τρέχοντας.Ο ίδιος άνθρωπος είχε περάσει πολλές φορές από μπροστά μου (πάνω σε έναποδήλατο) όση ώρα καθόμουν εκεί. Προφανώς περνάει στον πεζόδρομο και σταμπάρει τι έχουν πάνω τα τραπέζια.Το ίδιο ποδήλατο, το είχε παρκάρει δύο μέτρα πιο κει, και τρέχοντας ανέβηκε σε αυτό και έφυγε με το κινητό μου.
Να είστε υποψιασμένοι
Σας ενημερώνω ότι στην περίπτωση αυτή το θέμα δεν τελειώνει έτσι απλά.Ο κύριος που μου έκλεψε το κινητό πρόλαβε μέσα στα λίγα λεπτά που μεσολάβησαν μέχρι να γίνει η φραγή να με χρεώσει 200 Ευρώ.Χρησιμοποίησε την υπηρεσία 1252 της Vodafone για μεταφορά ποσού απόσυνδρομητή σε καρτοκινητό. Η υπηρεσία αυτή δυστυχώς για εμάς παίρνει εντολές από αυτοματοποιημένο τηλεφωνικό σύστημα που δε ζητάει από το χρήστη στοιχεία όπως ΑΦΜ ή αριθμό ταυτότητας για να δώσει εντολή.Έτσι πρόλαβε να κάνει μεταφορά εφ΄άπαξ 100 Ευρώ στο καρτοκινητό του και έδωσε και πάγια εντολή κάθε πρώτη του μηνός να χρεώνει το λογαριασμό μου 100 Ευρώ και να γεμίζει το καρτοκινητό του.Ετσι όταν εγώ έφτασα να ενημερωθώ με γραπτό μήνυμα από τη Vodafone ότι "ημεταφορά των χρημάτων έγινε επιτυχώς" και εν αγνοία μου, είχαν ήδη περαστεί και τα 100 Ευρώ του Σεπτεμβρίου. Σύνολο 200 Ευρώ. Και αν δεν έδινα προσοχή ή ήταν μικρότερο το ποσό μπορεί να το πλήρωνα κάθε μήνα χωρίς να το ξέρω.Πρόκειται για τεράστιο κενό στο σύστημα σχεδιασμού της συγκεκριμένης υπηρεσίας γιατί με αυτό το σκεπτικό όποιος πάρει στα χέρια του το κινητό μας έστω και αν δεν το κλέψει μπορεί να δώσει πάγια εντολή να χρεωνόμαστε κάθε μήνα μέχρι και 100 Ευρώ, χωρίς κανείς να ζητάει στοιχεία επιβεβαίωσης.Στην περίπτωσή μου, όλα αυτά έγιναν εν γνώσει της εταιρείας ότι το κινητό είχε κλαπεί και οι εντολές δεν ακυρώθηκαν (οι εν λόγω εντολές δοθήκαν 4 λεπτά μόλις πριν ενεργοποιηθεί η φραγή), όπως επίσης δεν έλαβα και καμία ενημέρωση για αυτές τις κινήσεις ενώ ρώτησα το τμήμα εξυπηρέτησης''

Μαργαρίτα

Δεν υπάρχουν σχόλια: