Τρίτη 22 Απριλίου 2008

Και στη Κύπρο Πρόβλημα απο παροχέα Τηλεφωνίας !!! Τελικά δεν είμαστει μονοι

Σήμερα, ήρθε ένα e-mail καταγγελίας από μία αναγνώστρια του ιστολόγιου μας που είχε περιπέτειες με ιδιωτικό παροχέα τηλεφωνίας και διαδικτύου στην Κύπρο .
Τελικά τις Μαλακίες δεν τις κάνουν μόνο εδώ στην Ελλάδα ορισμένοι ISP,το φαινόμενο είναι γνωστό και επαναλαμβανόμενο ,στην θυσία του εύκολου κέρδους με υπηρεσίες που δεν προσφέρονται ποτέ αναλόγως της διαφημιστικής καμπάνιας που κάνουν .
Σας Παραθέτω το κείμενο της Αναγνώστρια, ο λόγος για την γνωστή εταιρία PRIMETEL.
21 Απριλίου 2008

«PRIMETEL LTD
ΛΕΥΚΩΣΙΑ
Για Κον Ι*****ίδη
Κύριε,
Με την παρούσα επιστολή μου θα ήθελα να σας πληροφορήσω τους λόγους για τους οποίους έκανα διακοπή της σύνδεσης μου στις 18/04/2008 και γιατί επέμενα τόσο για επιστροφή των χρημάτων μου.
Συγκεκριμένα στις 04/03/2008 προσήλθα στα γραφεία σας και έκανα αίτηση μεταφοράς της τηλεφωνικής μου γραμμής λόγω αλλαγής τόπου κατοικίας. Σε δεκαπέντε μέρες (στις 18/3/2008) παίρνω τηλέφωνο και η εταιρείας σας μου τόνισε ότι η μεταφορά γίνεται εντός 15 εργάσιμων ημερών. Μετά από αυτό ζήτησα συγνώμη και περίμενα να περάσουν ακόμα λίγες μέρες για να ολοκληρωθούν οι 15 εργάσιμες όπως προνοείτε. Παίρνω ξανά τηλέφωνο τέλη Μαρτίου και η υπάλληλος με ενημερώνει ότι γίνεται αναβάθμιση των γραμμών σας για αυτό και πρέπει να περιμένω ακόμη λίγο. Πάλι αφήνω να περάσουν λίγες μέρες και ξαναπαίρνω τηλέφωνο. Αυτή τη φορά η υπάλληλος με ενημερώνει ότι δεν βρίσκει την αίτηση που έκανα για μεταφορά και θα το ψάξει και θα μου απαντήσει. Με παίρνει σε 1 ώρα και με ενημερώνει ότι θα το ψάξει περαιτέρω και θα μου απαντήσει.
Επισκέπτομαι τα γραφεία σας στην λεωφόρου Λεμεσού και μετά από πίεση μαθαίνω προς μεγάλη μου έκπληξη ότι η Α.ΤΗ.Κ. απέρριψε την πρώτη αίτηση παροχής τηλεφωνικών γραμμών και ξανακάνατε αίτηση σε άλλο τηλεφωνικό κέντρο της Α.ΤΗ.Κ στην περιοχή για παροχή τηλεφωνικής γραμμής.
Είχε περάσει σχεδόν 1 ½ μήνας και κανείς δεν μπορούσε να μου πει με σιγουριά πότε θα είχα επιτέλους σύνδεση. Είχα πληρώσει σε κινητά τηλέφωνα ένα σωρό λεφτά και η δουλειά του άντρα μου η οποία είναι αποκλειστικά από το διαδίκτυο ήταν σε αναμονή.
Αποφασισμένη να κάνω διακοπή με παίρνει τηλέφωνο η Κα Λ***ίδου και με διαβεβαιώνει ότι στις 18 Απριλίου θα είχα σίγουρα σύνδεση και μάλιστα ήταν έτοιμη να μου κάνει και προσφορά για δωρεάν παροχή 1-2 μήνες για την ταλαιπωρία μας. Αν και διστακτική μας πείθει τελικά όχι τόσο για την προσφορά της απλά γιατί αν πήγαινα σε άλλο παροχέα θα αργούσα πάλι και αυτό ήταν που μας έκαιγε πιο πολύ.
Στις 18 Απριλίου έρχεται ο τεχνικός σας και με ενημερώνει ότι δεν γύρισε την γραμμή η Α.ΤΗ.Κ. και θα κάνει αυτός την εγκατάσταση του modem και να περιμένω πότε θα γυρίσει η γραμμή. Φυσικά δεν δέχτηκα και τότε με ρωτάει αν ξέρω που έχει το κουτί η ΑΤΗΚ στην περιοχή για να πάει να ελέγξει κάτι. Πάλι καλά που δεν ήθελε να τον πάω εγώ εκεί! Μετά από λίγο έρχεται και με ενημερώνει ότι δεν μπορεί να κάνει τίποτα και πρέπει να περιμένω από εβδομάδα τους τεχνικούς της ΑΤΗΚ.
Αυτό ήταν! Πήρα το modem και πήγα στην Λεωφόρο Λεμεσού για διακοπή. Το κερασάκι στην τούρτα που ήταν αυτό που με έκανε και έξαλλη ήταν ότι για να κάνω διακοπή έπρεπε πρώτα ο υπάλληλος σας να κάνει την ακύρωση της χρέωσης μου. Βλέπετε είχατε προνοήσει και πάλι να με χρεώσετε για μία υπηρεσία για την οποία μου είχατε κάνει προσφορά!!!!! Και όχι μόνο, μία χρέωση για την οποία δεν είχα καν σύνδεση. Απλά θα είχα το modem.
Zήτησα επιμόνως πίσω τα λεφτά που σας είχα πληρώσει γιατί πλέον δεν είχα εμπιστοσύνη σε κανένα. Καθ΄όλη την διάρκεια της υπόθεσης δεν είδα κανένα επαγγελματισμό και κανένα υπεύθυνο που να μπορεί με σιγουριά να με ενημερώσει.

Ειλικρινά λυπάμαι πολύ!

Με εκτίμηση

Έλενα .Β*****»

4 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

δεν είσαι μόνο εσύ που ταλαιπωρήστε με αυτή την Εταιρία υπάρχουν πολλά θύματα της συγκεκριμένης εταιρίας .αλλά φταίει και ο κρατικός παροχέας που δεν χαμηλώνει τις τιμές των ευζωνικών γραμμών

Ανώνυμος είπε...

Τι μου θυμίσατε….. εγώ είχα ένα πακέτο από την συγκεκριμένη εταιρία ,διαδίκτυο τηλεφωνία και τηλεόραση με πάρα πολλά κολλήματα της εικόνας και αναγκάστηκα στο τέλος να την διακόψω άσε δε που οι χρεώσεις τηλεφωνίας δεν ανταποκρίνονταν στις μειωμένες τιμές που λάνσαρε

Ανώνυμος είπε...

Εγώ είμαι συνδρομητής τις συγκεκριμένης εταιρίας στο πακέτο τηλεφωνία διαδίκτυο αλλά δεν μπόρεσα ποτέ να καταλάβω την πολιτική της εταιρίας που με χρεώνει μία λίρα δηλ 1,71 ευρώ + ΦΠΑ για κάθε μήνα επειδή πληρώνω τον λογαριασμό στα καταστήματα της και όχι μέσω αυτόματης εξόφλησης από τον τραπεζικό λογαριασμό μου

Ανώνυμος είπε...

ΤΕΛΙΚΑ Η ΜΟΝΗ ΕΓΝΟΙΑ ΤΩΝ ΕΤΑΙΡΕΙΩΝ ΕΙΝΑΙ ΠΩΣ ΝΑ ΠΑΡΟΥΝ ΠΡΟΚΑΤΑΒΟΛΙΚΑ ΤΑ ΛΕΦΤΑ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΒΛΕΠΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΡΟΧΗ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ