Παρασκευή 18 Απριλίου 2008

Προσπάθεια Φίμωσης στο Ιστολογίο Του Νυκτερινού Επισκέπτη από Ανεγκέφαλους

Ζητώ συγνώμη από τους Αναγνώστες του Μλόκ για την μη καθημερινή ενημέρωση του Ιστολογίου .
Αλλά αυτό δεν ήταν εφικτό διότι από τις 03 Μαρτίου μέχρι σήμερα το Ιστολόγιο έχει πέσει θύμα φίμωσης από διαφόρους επιτήδειους που δεν συμφωνούσαν με αυτά που έγραφα εγώ και οι συνεργάτες μου .
Συγκεκριμένα είχε κλειδώσει 4 φορές ως ανεπιθύμητο , ως spam blog,
Η Blogere team για να το αποχαρακτηρίσει ήθελε 4 εργάσιμες ήμερες μόλις αποχαρακτηρίζονταν , σε λίγες ώρες χαρακτηρίζονταν πάλι ανεπιθύμητο και άντε πάλι τα ιδία.
Σε αυτό το διάστημα έχω ανταλλάξει πάρα πολλά email με την bloger team που ζητούσαν μέχρι και μετάφραση για τις αναρτήσεις διότι μέχρι να πεισθούν «είδαμε και πάθαμε» , αλλιώς η κατάληξη του Blog θα ήταν , με αναρτημένο στο Διαδίκτυο αλλά χωρίς πρόσβαση σε εμένα και στους συνεργάτες μου για να αναρτούμε άρθρα .
Το Πρόβλημα λύθηκε , αφού το καταχώρησα πλέον επώνυμα στην bloger team και δεν πρόκριτε να κλειδώσει ποτέ ,
Δεν φοβάμαι τίποτα σε αυτή την ζωή , μόνο τον Θεό οπότε και εγώ και οι συνεργάτες μου θα αρχίσουμε να αρθρογραφούμε και να δούμε ποίος θα αντέξει και πόσο, επανερχόμαστε δριμύτεροι διότι χάσαμε επεισόδια και χρωστάμε μερικά μπινελίκια σε αυτούς που ενοχλούντο .
Δεν θα αναλωθώ σε μπλα μπλα ορμώμενος από το δικαίωμα της ελευθερία του λόγου και της έκφρασης αυτά τα έχουμε πει τα έχουμε γράψει .
Όποιοι δεν συμφωνούν με αυτά που γράφουμε ας κάνουν κλικ σε άλλες σελίδες του διαδικτύου η εάν έχουν επιχειρήματα ας μας αντιμετωπίσουν .
Η Φωτογραφία είναι αφιερωμένη από εμάς στους Ανεγκέφαλους που προσπάθησαν να μας φιμώσουν αλλά δεν μασάμε με κάτι τέτοια …

Δεν υπάρχουν σχόλια: